Veliko brijanje



Bila je građena kao da je oblikovana u korsetu. Telo joj je imalo čvrstu glatkoću poput mermera. Na njoj ništa nije bilo mlitavo niti opušteno, već je odisalo pritajenom snagom, poput pume. Ali, na prvom mestu, Nevena je, kako je to sama volela za sebe da kaže, bila nežna i neizbežna. Kako je to jedan pisac rekao za svoju junakinju, bila je svetlo svačijeg života i oganj među svačijim nogama. I zato su je svi i jurili. Pa i ja.

Sećam se da je u pitanju bio petak, 15. septembar 2017. godine. Spremio sam se kako bih na vreme stigao na otvaranje jedne izložbe u galeriji Drina u 20 časova. Ali nje još uvek nije bilo tamo. Uplašio sam se i gonjen nemirom otrčao do Doma omladine, misleći da nije otišla tamo sa svojom prijateljicom Ivanom da odgleda neki film. No, Nevenice nije bilo ni u Makedonskoj broj 22. Mučen požudom sjurio sam se nazad na Andrićev venac. Kad eto i nje. Bila je u društvu jedne naše vizuelne umetnice Tanje i nekoga Amerikanca koga sam sreo po prvi put u svom životu. Nakon priče o izložbi koju smo posetili i o još nekim drugim koje su tih dana pulsirale kulturnom scenom Beograda, odlučili smo da se spustimo na piće do Centrale. A onda i do mene kući. A reklo bi se da smo svi znali šta je to u stvari značilo.

Nakon što sam pripremio zakusku za drage goste odlučio sam da pozajmim lulu, koju sam primetio još u Centrali da koristi onaj tihi Amerikanac. Nevenicu sam utom položio na krevet, zadigao joj haljinicu i potom toplu lulu prislonio uz njenu picu. „Uh, kako je ovde, toplo i glatko”, samo sam procedio.


Nevenica je sva pretrnula od straha kako naši gosti ne bi primetili da je upravo ovlažila od mojih milovanja. Međutim, kada sam Ameru vratio njegovu lulu sve je bilo i više nego jasno. Jer lula je sad izgledala kao da je upravo umočena u sok od breskve. Tako da je Amerikanac bio u prilici da u tim trenucima oseti ama baš sve Nevenicine seksualne mirise.

Uplašena šta će mi sledeće pasti na pamet, Nevenica je samo čvrsto stisnula svoje noge. Za to vreme, Amerikanac nam je pričao o nekoj slikarki, koja puni galerije širom sveta zahvaljujući svojim slikama džinovskih cvetova u duginim bojama. „Ali, to nisu cvetovi, to su ustvari pičke”, prekinula ga je u jednom trenutku njegovog izlaganja Tanja. I zainteresovano nastavila da objašnjava kako ta slikarka zapravo stvara slike pičke u prirodnoj veličini samih žena. „Isprva te slike”, nastavila je Tanja, „liče na latice, na samo srce cveta, ali ako malo bolje pogledaš, videćeš i nejednake usmine i lepu središnju crtu i sam talasasti rub usmina onda kada su otvorene. Gledajući te slike osetićeš se kao da stojiš pred jednom od onih morskih biljaka koje se rastvaraju samo kako bi progutale hranu koju mogu da uhvate, rastvarajući se istim podrhtavajućim ivicama.” Slušajući ovu priču neobična ideja mi je pala na pamet. Skroz sam podigao Nevenicinu suknju i otkrio pred mojim gostima njen tako raskošan čuperak pun svakovrsnih kovrdžavaih dlačica da se jednom od mojih gostiju naprosto oteo zvižduk sa usana. A i jedno i drugo pravili su se u tim momentima kratkovidi kako bi se što dublje uputili u tajne Nevenicine senzitivnosti.


Zabacivali su glave prema njenoj pičkici dok je ona noge držala skupljenim odmarajući svoja stopala na mojim pantalonama. Odjednom sam na tom mestu osetio golicavi nadražaj, kao da je stotine mrava počelo da se šeta po mome kurcu. Rekao sam Ameru i Tanji da pridrže Nevenicu. Otrčao sam po brijač i po sapun i počeo da joj uklanjam njene stidne dlačice.

U prvi mah, Nevenica se otimala, ali onda je prestala, shvativši da to može biti veoma opasno po nju. Moji gosti isprva nisu ništa mogli da vide jer je ona i dalje svoje noge držala čvrsto skupljenim. Ali kada sam stigao do njenog trougla otkrio sam joj i breg, kao i njeno glatko predbrežje.
Dodir moje hladne oštrice uznemiravao je Nevenicu
Bila je koliko ljuta toliko i uzbuđena, ali u svakom slučaju vidno rešena da ne pokaže svoje međunožje. Međutim, čin brijanja otkrio je njenu lepu glatku zaobljenu liniju. Otkrio je sam pupoljak na početku, ali i mekano nabrano mreso koje je okruživalo klitoris, kao i sam vrh njenih jače obojenih usmina. Više od svega, Nevenica je tada želela da se pomeri, ali se plašila da je oštrica brijača ne poseče. Tanja i Amer mislili su da ću se ja tu zaustaviti, ali naprotiv, baš tada ja sam naredio Nevenici da smesta raširi svoje noge. Utom je zatresla svoja stopala naslonjena na mene što me je samo još dodatno uzbudilo. Rekao sam joj da raširi svoje noge jer primećujem da ima još malja koje bi tebalo da obrijem. I tako i bi.

„Sada izgleda baš kao slike te žene, zar ne?”, priupitao sama svoje goste. Oni su zabacili svoje glave napred prema njoj videvši kako Nevenica više ne može da steže ni svoje guzove niti svoju pičku. Jer, kako se moja četka pomerala, tako su se i njeni guzovi zatalasali unapred dok su joj se usmine u tom času jedva primetno rastvorile. Nagost je u tim trenucima razotkrila sve lepote Nevenicinih pokreta. Rastvorene usmine otkrile su njen drugi, bledi sloj a odmah potom i onaj treći.

Nevenica se sada upinjala kao da će se upravo otvoriti. Stomak joj se pomerao u ritmu, prvo se uzdižući a potom i padajući. Ja sam se sve jače i jače oslanjao na njene noge koje su sad već uveliko podrhtavale. Plačnim glasom Nevenica je i doslovno cvilela da odmah prestanem. I onda odjednom, tečnost je potekla iz nje. I tek tada ja sam odlučio da se zaustavim, ne kako bih joj pružio zadovoljstvo, već kako bih ga sačuvao za sebe nešto kasnije.

Međutim, baš tada Tanja je rešila da izvuče gumeni penis iz svoje tašne. Natakla je na sebe ovu napravu koja je, za razliku od onog ljudskog, imala to preimućstvo da ama baš nikada ne klone. Jer šta god vi radili, taj je penis stajao izbočen iz ženskog grma baš kao da je za isti prikovan onom večnom erekcijom. Tada je Tanja kleknula i počela da ovu svoju lažnu muškost pomera, ne unutar, već između Nevenicinih nogu.


Radila je to tako kao da bućka samo mleko dok je Nevenica počela da grči svoje nogice baš kao da je draži neki pravi muškarac. Ali zapravo, Tanja je tek počela da zadirkuje Nevenicu. Kao da je odlučila da moja mala princezica njen ud oseti samo spolja. Postupala je sa njim kao sa zvekirom kojim je nežno kucala o Nevenicin trup i o njeno međunožje.

Konačno je Nevenica blago poskočila pa je Tanja nastavila sa svojim kuckanjem dok naša princezica ponovo nije učinila isto. Napaljena Nevenica se konačno prevrnula i isturila svoj cvet pravo pred Tanju. I tako vlažna, napaljena, sa svojim erotskim očima i svojim vlažnim usnama, Nevenica je tad upravo i delovala poput cveta koji se tu pred našim očima samo za nas otvara. Tanja je vrhunski obavila svoj posao dok se za to vreme Amer pretvorio u uslužnog i povučenog ”cuckolda” koji je uglu moje sobe samo drkao i obilno dahtao.


I tada sam došao i ja kako bih konačno pokupio svoje zadovoljstvo. Osetio sam odmah Nevenicine grudi koje su bile zgnječene podamnom kako se talasaju baš ispod mene dok se njen stomak boje slonovače nadimao pod mojim, a njeni kukovi me obavijali, baš kao i njena dražesna ovlažena pičkica.

Zabio sam ga u nju kao da sutra ne postoji. I doslovno sam je izluđivao nikada jačim karanjem. Ona je svršavala u slapovima sve dok i meni u jednom trenutku nije došlo. Tada sam je napunio svojom vrelom spermom. Tada, Nevenica je vrisnula kao da sam je upravo ubio. A možda i jesam. Pala je unazad bez znakova života. Onako omamljen i uzavreo samo sam ustao. Moj je probojac i dalje bio i krut i crven i upaljen. Rešio sam ponovo da ga zabijem u nju. Kao što je i umrla, tako je i oživela, zahvaljući elektrošokovima moga kurca. Kurca, koji je bio jedini izvor Nevenicinog života.


Endi Kolesar

https://tomiradi.com/2018/09/veliko-brijanje/
http://www.erotskeprice.ws/veliko-brijanje/

Comments

Popular posts from this blog

Ona

Boginja kiše