Mleko

Vreme je bilo izuzetno toplo. Čak pomalo i neobično toplo za mesec april. Upoznali smo se u foajeu Pozorišta na Terazijama. Razmenili smo i brojeve telefona. Jedan od prvih susreta bio je u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. K’o da je bitno šta smo gledali. Važno je da smo Nevena i ja nakon predstave otišli u toalet ovog gradskog pozorišta.

 

Odnekud pred nama iskrsao je tanjir pun mleka. „Tanjiri su za sedenje, jel’ tako?”, priupitala me je Nevena. I dodala kako će istog momenta sesti u tanjir. Imala je ogromno, dražesno negroidno dupe. Dupe koje kao da je moglo da pridržava sve četiri četkice za zube. I sad kad pomislim na to dupe odmah mi nabrekne kao što je istog časa kada sam ga prvi put ugledao.

Nevena je otkopčala svoje pantalone i umočila svoje predivne zažarene guzove pravo u tanjirić sa mlekom. Gledala me je pravo u oči i zanosno se kikotala dok se meni krv sjurivala u glavu a kurac mi je već uveliko probijao pantalone. Približio sam se njenim nogama i tada sam po prvi put video njeno crno i ružičasto meso. Pripio sam se uz njene noge i polako počeo da ga trljam.

Krenuo sam ka njoj kako bih je zgrabio ali se ona izmakla i ustala dok joj je mleko lagano curilo niz noge. Iako je imala blizu 40 godina Nevena je zračila i izgledala baš kao devojčica. I tako se i ponašala. Otišla je do ugla vecea, klekla i počela polako rukom da je mazi.

 

U tom trenutku mi je zacvrkutala kako je ona moja mala devojčica i da ja ne smem da je grabim već samo da je gledam dok ona obavlja radnju. Previjao sam se po podu i divljački drkao kitu dok se ona kliberila i lagano je mazila.

Ustala je i pobegla dok sam ja i dalje neumorno drkao. Otišao sam kući u žudnji da nastavim dalje. Sutradan kada smo se videli rekla mi je kako imam ogromne podočnjake i kako od ovog časa apsolutno više nikada ne smem da drkam bez nje!

https://tomiradi.com/2018/08/ludilo/

Comments

Popular posts from this blog

Ona

Veliko brijanje

Boginja kiše