Skip to main content

Venera


22. jul 2017.

Nevena i ja se dogovaramo da se nađemo na Krstu kako bismo gledali staru verziju "Bornovog identiteta". Kad ono nevaljalci nam na Film Stritu pustili ovu novu s Metom Dejmonom.

Ali ko da je bitno šta se uopšte gleda kada je Nevena tu.

Te noći Nevenica je izronila iz trole GSP-a poput same Venere iz morskih talasa. Grudi su joj se prelivale u nekoj uskoj crnoj majičici. Lice joj je plenilo njenim zelenim skoro pa fluidnim očima. Koža je čak i u beogradskoj noći sijala nekim tajanstvenim sunčevim sjajem. A čitavo njeno telo delovalo je kao da je konstantno u pokretu.

Kao da priziva da se raspline u mojim snažnim i napetim rukama.

I tako i bi.

Nakon što se film završio a mi zapodenuli razgovor na potezu od apstraktne umetnosti pa sve do dnevne politike Nevenici se pripiškilo. I tako završismo u "Meku" onom u Bulevaru. Kada je zakoračila u ve-ce nisam izdržao i da ja ne učinim isto.

I joj kad se samo setim kako je te noći med pocurio iz nje. Kako sam joj čežnjivo zabijao prste  a potom i kitu u njenu perfektnu sočnu i nabreklu pičkicu. Uzeo sam da je vrtim poput kakve čigre prebacujući njene noge preko mojih. Gledao sam kako nam se talasaju tela dok su gotovo istovremeno stremila ka samom vrhuncu. Ako bi ona i za sekundu kasnila ja sam je strpljivo čekao. Kako nije ubrzavala ritam rešio sam da je zgrabim sa leđa. Nagnuo sam se nad nju kako bi što silovitije prodirao dodirujući joj sam vrh materice, tarući se iznova i iznova o njene mesnate zidove. Nevenica kao da je imala osećaj da se bude neke nove ćelije u njenoj pički. Kao da se bude i kao da nastaju neki novi prsti i neke neke nove ruke koje su vešto odgovarale na sve moje nasrtaje. Lagano Nevenica je krenula da ubrzava ritam dok su se naši jezici preplitali u ritmu naših polnih organa. Orgazam je iznenada krenuo da joj se razliva pravo između usta i njene mačkice dok je plima sve snažnijeg zadovoljstva preplavljivala čitavo njeno telo izmamljujući joj jedan isprva polukrik, potom polujecaj i na kraju poluosmeh koji se razlio njenim licem u ritmu sve snažnijeg i snažnijeg užitka.

Ustali smo sa poda vece-a i krenuli ka izlaznim vratima. No, ona su bila zaključana. "Mek" je bio zatvoren. A i mi u njemu.

Prasnuli smo u smeh i krenuli iznova.

http://erotskeprice.ws/venera/
http://www.happytv.tv/seksi-price/seksi-price/103295/te-noci-med-je-procureo-iz-nje-zabijao-sam-prste-a-potom-i-k-u-njenu-perfektnu-socnu-i-nabreklu-p










Comments

Popular posts from this blog

Ona

Veliko brijanje

Boginja kiše