Nevenica


Nevena je bila nežna i neizbežna, kako će mi jednom opisati sebe. I blagonaklona u ispunjavanju mojih seksualnih fantazija. Istina, onima bez dodira. Jer Nevenica, kako su je drugi zvali, je bila toliko savršena da bi je svaki dodir uistinu ukaljao.


Jednom smo išli autobusom, ne sećam se više gde ni zašto, kada je vozač u punoj brzini pregazio neku nesretnicu. Reklo bi se da je bila veoma lepa. Ali udarac je bio takvog intenziteta da joj je skoro iščupao vrat. Takva je bila i silina strasti koju smo Nevena i ja osećali jedno prema drugom. Pa iako je u srži Neveninog bića čučao sram, u njenom izrazu lica kao ni u njenom glasu nije bilo ničeg tegobnog a još manje očajničkog. Ali kada bi se povela reč o seksu, u njoj je bujalo nešto neopisivo plahovito. Kao da je bila neutaživo gladna novih i novih senzacija vezanih za ovu materiju.

Jednom mi je ispričala kako je, dok je radila kao gerontodomaćica, slušala s velikom pažnjom priče svojih „klijentkinja” o nezadovoljstvu veličinom spolovila njihovih partnera u mladosti. Tada kao da je u Neveni narastalo neko osećanje neopisivog zadovoljstva. Kao i kada sam joj ispričao priču o našem glumcu poznatom po nadimku Stršljen. Ne samo zbog istoimenog filma već i zbog još nečega…

Vremenom, Nevenica i ja počeli smo da se prepuštamo pojedinim neuobičajenim radnjama. Kako mi je zatražila da više nikad ne drkam nasamo rešila je da mi pomogne u ovoj, i ne samo ovoj raboti. Sećam se kako mi je jednom smakla pantalone i zatražila da ga tu pred njom izdrkam. Ona je smakla svoju suknju, u trenutku se zaboravila, i sela mi na stomak i dozvolila mi da joj u dupe nabijem svoj prst, tada već dobrano podmazan mojom relativno mladom spermom.

 

Njeno pozamašno dupe sastavljeno od dva uska i nežna guza bilo je tako savršeno i zamamno, da je pozivalo svakog bio to muškarac ili žena da ako ga vide smesta počnu da se do u beskraj samozadovljavaju.

Ali, Nevena nije davala uvek da joj se približim. Budući da je bila bujna a i slobodoumna kao sama priroda, ona se najčešće i zadovoljavala zemljom, tako što se žestoko nadraživala njome dok je prolećni pljusak isto tako žestoko i nemilosrdno šibao naša tela.

https://tomiradi.com/2018/08/ludilo/

http://erotskeprice.ws/nevenica/

Comments

Popular posts from this blog

Ona

IZVINJENJE

Boginja kiše